Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAE do Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) BOSCH
Silnik SWAG Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) SWAG
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) CORTECO
Silnik ELRING Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) ELRING
Silnik FA1 Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) FA1
Silnik FAE Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) FAE
Silnik GATES Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) GATES
Silnik HART Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) HART
Silnik JP GROUP Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) JP GROUP
Silnik MANN-FILTER Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) MEAT & DORIA
Silnik AJUSA Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) ALCO FILTER
Silnik BANDO Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) BANDO
Silnik BGA Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) BGA
Silnik BREDA LORETT Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) BREDA LORETT
Silnik CONTINENTAL/VDO Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) CONTINENTAL/VDO
Silnik DENCKERMANN Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) FLENNOR
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) HUTCHINSON
Silnik INA Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) INA
Silnik IPD Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) IPD
Silnik K&N FILTERS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) MAHLE
Silnik MAPCO Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) METELLI
Silnik METZGER Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) METZGER
Silnik NPS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) NPS
Silnik OEM Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) OPTIBELT
Silnik PAYEN Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) SIDAT
Silnik STABILUS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) STABILUS
Silnik TRISCAN Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) VAICO
Silnik VEMA Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) VEMA
Silnik VEMO Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) VEMO
Silnik VEYANCE Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Porsche 928 4.5 coupe 241KM, 177kW, benzyna (1977.09 - 1982.08) WIX FILTERS
Producent:FAE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33160
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
33160
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Kolor obudowy:  Czarny
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAE
Kod:
14990
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze