Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JP GROUP do Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik NTY Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) NTY
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) ELRING
Silnik BOSCH Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) BOSCH
Silnik KAMOKA Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) MAXGEAR
Silnik ERA Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) ERA
Silnik INA Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) INA
Silnik JP GROUP Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) JP GROUP
Silnik AJUSA Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) AJUSA
Silnik ASHIKA Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) ASHIKA
Silnik AUTLOG Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) AUTLOG
Silnik BLUE PRINT Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) BORG & BECK
Silnik BREMI Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) BREMI
Silnik BUGIAD Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) ENERGY
Silnik EPS Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) EPS
Silnik ESEN SKV Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) FA1
Silnik FACET Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) FACET
Silnik FILTRON Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) FILTRON
Silnik FRAM Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) FRAM
Silnik GATES Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) GATES
Silnik GOETZE Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) GOETZE
Silnik HELLA Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) HENGST FILTER
Silnik HITACHI Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) HITACHI
Silnik HOFFER Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) HUTCHINSON
Silnik IPD Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) KAVO PARTS
Silnik KAWE Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) KAWE
Silnik KS TOOLS Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) KS TOOLS
Silnik KW Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) KW
Silnik LUCAS Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) LUCAS
Silnik LUK Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) METZGER
Silnik MEYLE Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) NPS
Silnik OYODO Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) OYODO
Silnik PAYEN Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) UFI
Silnik VALVOLINE Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) VALVOLINE
Silnik VEMO Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche CAYMAN (987) 2.9 coupe 211KM, 155kW, benzyna (2009.02 - 2013.06) WIX FILTERS
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1111352900
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1111352900
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze