Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VALEO Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) VALEO
Silnik EUROREPAR Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) EUROREPAR
Silnik KAMOKA Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) KAMOKA
Silnik DAYCO Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) DAYCO
Silnik GATES Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) GATES
Silnik HART Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) HART
Silnik BOSCH Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) BOSCH
Silnik CORTECO Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) CORTECO
Silnik ACKOJA Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) ACKOJA
Silnik BGA Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) BGA
Silnik BORG & BECK Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) DT SPARE PARTS
Silnik FAST Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) FAST
Silnik FILTRON Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) FILTRON
Silnik FRAM Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) FRAM
Silnik GLASER Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) GLASER
Silnik GLYCO Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) GOETZE
Silnik GSP Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) GSP
Silnik HOFFER Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) HOFFER
Silnik IPSA Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) IPSA
Silnik JP GROUP Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) JP GROUP
Silnik KAWE Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) KAWE
Silnik KING Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) KING
Silnik KNECHT Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) KNECHT
Silnik LUCAS Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) LUCAS
Silnik MAHLE Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) NPS
Silnik PAYEN Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) PAYEN
Silnik PIERBURG Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) PIERBURG
Silnik PURFLUX Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) SEIM
Silnik SIDAT Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) SIDAT
Silnik SNR Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) SNR
Silnik SOFIMA Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) SOFIMA
Silnik TRISCAN Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) TRISCAN
Silnik UFI Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) UFI
Silnik VAICO Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) VAICO
Silnik VICTOR REINZ Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Renault 5 (122_) 1.4 liftback 110KM, 81kW, benzyna (1984.06 - 1985.01) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100109R
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100109R
Wysokość [mm]:  171
Średnica wewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  127
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze