Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MEAT & DORIA do Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik EUROREPAR Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) EUROREPAR
Silnik METALCAUCHO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) METALCAUCHO
Silnik ERA Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) ERA
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik CORTECO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) CORTECO
Silnik ELRING Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) ELRING
Silnik ESEN SKV Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) ESEN SKV
Silnik MEAT & DORIA Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) PIERBURG
Silnik AJUSA Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) ALCO FILTER
Silnik BGA Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) BGA
Silnik BIRTH Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) BIRTH
Silnik BOSCH Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) COFLE
Silnik COMLINE Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) ENERGY
Silnik EPS Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) EPS
Silnik EUROL Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) EUROL
Silnik FACET Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) FACET
Silnik FAE Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) FAE
Silnik FAST Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) FAST
Silnik FILTRON Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) FILTRON
Silnik FRAM Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) FRAM
Silnik GLASER Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) GLASER
Silnik GLYCO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) GOETZE
Silnik GSP Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) GSP
Silnik HART Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) HART
Silnik HC-CARGO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) HC-CARGO
Silnik HOFFER Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) HOFFER
Silnik IJS GROUP Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) IJS GROUP
Silnik INA Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) INA
Silnik JP GROUP Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) KAMOKA
Silnik KAWE Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) KAWE
Silnik KING Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) KING
Silnik KNECHT Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) KNECHT
Silnik KW Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) KW
Silnik LUCAS Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MAXGEAR
Silnik METZGER Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) METZGER
Silnik MISFAT Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MOTAIR TURBO
Silnik MOTORAD Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) NPS
Silnik OPTIBELT Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) RUVILLE
Silnik SASIC Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) SASIC
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) SIDAT
Silnik SOFIMA Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) SOFIMA
Silnik TRICLO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) TRICLO
Silnik TRISCAN Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) TRISCAN
Silnik UFI Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) UFI
Silnik VAICO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) VAICO
Silnik VALEO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) VALEO
Silnik VEMA Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) VEMA
Silnik VEMO Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Renault 5 (122_) 1.4 Turbo (8220) liftback 160KM, 118kW, benzyna (1980.06 - 1985.01) WIX FILTERS
Producent:MEAT & DORIA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
76041
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
76041
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Ciśnienie pracy [bar]:  0,10
Wydatek [l/h]:  95
Napięcie [V]:  12
Preparat paliwowy:  Gaznik
Średnica wewnętrzna [mm]:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEAT & DORIA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
76063E
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
76063E
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Ciśnienie pracy [bar]:  5
Wydatek [l/h]:  130
Jakosć:  EQUIVALENT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 887,00 zł
507,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
76063
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
76063
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Ciśnienie pracy [bar]:  5
Wydatek [l/h]:  130
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1537,00 zł
904,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze