Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAST do Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) FILTRON
Silnik VICTOR REINZ Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) ELRING
Silnik MANN-FILTER Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) CHAMPION
Silnik CORTECO Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) CORTECO
Silnik MAHLE Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) MAHLE
Silnik PURFLUX Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) PURFLUX
Silnik KNECHT Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) KNECHT
Silnik FA1 Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) FA1
Silnik BOSCH Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) BOSCH
Silnik EUROREPAR Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) EUROREPAR
Silnik FAST Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) FAST
Silnik MAXGEAR Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) MAXGEAR
Silnik OEM Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) OEM
Silnik PZL FILTERS Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) PZL FILTERS
Silnik KAMOKA Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) KAMOKA
Silnik HART Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) HART
Silnik AE Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) AE
Silnik AJUSA Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) AJUSA
Silnik BGA Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) BGA
Silnik GATES Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) GATES
Silnik PAYEN Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) PAYEN
Silnik A.B.S. Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) A.B.S.
Silnik AUTOMEGA Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) BORG & BECK
Silnik COFLE Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) COFLE
Silnik COMLINE Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) DT SPARE PARTS
Silnik EPS Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) EPS
Silnik EUROL Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) EUROL
Silnik FACET Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) FRAM
Silnik GLASER Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) GLASER
Silnik GLYCO Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) GLYCO
Silnik GOETZE Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) GOETZE
Silnik HELLA Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) HELLA
Silnik IPARTS Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) IPARTS
Silnik IPSA Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) IPSA
Silnik KAWE Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) KAWE
Silnik KING Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) KING
Silnik KW Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) KW
Silnik MAPCO Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) METELLI
Silnik NE Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) NE
Silnik NPS Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) NPS
Silnik OCAP Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) OCAP
Silnik OPTIMA Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) OPTIMA
Silnik PURRO Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) SEIM
Silnik TRISCAN Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMA Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) VEMA
Silnik WIX FILTERS Renault 9 (L42_) 1.4 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1986.07 - 1987.10) WIX FILTERS
Producent:FAST

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT94716
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT94716
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6,00 zł
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT38079
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT38079
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  54,5
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  69,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  61,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT52490
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT52490
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  42
Średnica [mm]:  180
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 553,00 zł
291,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze