Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NRF do Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik BOSCH Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik KNECHT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAHLE
Silnik PZL FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik UFI Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) UFI
Silnik NIPPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NIPPARTS
Silnik DR!VE+ Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR!VE+
Silnik FACET Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HELLA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA
Silnik PURFLUX Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROL
Silnik FRAM Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GATES
Silnik GSP Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KW Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MISFAT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NRF Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
727020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
727020
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  2345012920
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze