Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik KAMOKA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik BOSCH Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik KNECHT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAHLE
Silnik DENCKERMANN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik PURFLUX Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik UFI Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) UFI
Silnik NIPPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NIPPARTS
Silnik DR!VE+ Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR!VE+
Silnik FACET Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HELLA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA
Silnik AE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik ELSTOCK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GATES
Silnik GSP Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik K&N FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MEYLE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NRF Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SCHAEFFLER LUK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SCHAEFFLER LUK
Silnik SNR Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SNR
Silnik STONE-JAPAN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
452.810.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
452.810.011
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M12x1,25
Długość [mm]: 13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
452.810.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
452.810.001
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M12x1,25
Długość [mm]: 13
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 397.980.100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze