Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik KAMOKA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik BOSCH Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik KNECHT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAHLE
Silnik DENCKERMANN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik PURFLUX Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik UFI Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) UFI
Silnik NIPPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NIPPARTS
Silnik DR!VE+ Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR!VE+
Silnik FACET Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HELLA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HELLA
Silnik AE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik ELSTOCK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GATES
Silnik GSP Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik K&N FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MEYLE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NRF Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SCHAEFFLER LUK Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SCHAEFFLER LUK
Silnik SNR Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SNR
Silnik STONE-JAPAN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Renault CAPTUR II E-TECH 145 (HFMU) liftback 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:ELRING

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
776.327
dostępny
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
776.327
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Średnica zewnętrzna [mm]: 17,5
Grubość [mm]: 3
Materiał: Miedz
Kształt: Ustawiony pod kątem
Alternatywny zestaw naprawczy: 036.400
Alternatywny zestaw naprawczy: 505.550
Alternatywny zestaw naprawczy: 505.540
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
587.290
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
587.290
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
Wymiar gwintu: M12x1,25x11
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza: 14 mm
Rozmiar klucza: 14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
703.390
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
703.390
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ELRING
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
036.164
dostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
036.164
Jednostka:
sztuka
Cecha chemiczna: Trwały elastycznie
Cecha chemiczna: Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna: Odporny na promienie UV
Rodzaj połączenia: Tubka
Pojemność [ml]: 70
Materiał: Silikon
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 036.164 Dirko
Zakres temperatury od [°C]: -60
Zakres temperatury do [°C]: 315
Kolor: Szary
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
471.060
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
471.060
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 84
Średnica zewnętrzna [mm]: 117
Wysokość [mm]: 7,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
102.410
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
102.410
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze