Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DYS do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik METALCAUCHO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) METALCAUCHO
Silnik TRICLO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) TRICLO
Silnik BLIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) BLIC
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) AKRON-MALÒ
Silnik BIRTH Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) BIRTH
Silnik BORG & BECK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) CORTECO
Silnik DYS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) DYS
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) FRAM
Silnik GSP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) GSP
Silnik HART Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) HART
Silnik HC-CARGO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) HC-CARGO
Silnik HUTCHINSON Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) KAMOKA
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) MAHLE
Silnik MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) MAXGEAR
Silnik NPS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) NPS
Silnik OPTIMAL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) PURFLUX
Silnik SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) SASIC
Silnik SEIM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) SEIM
Silnik SWAG Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) SWAG
Producent:DYS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71-22555
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
71-22555
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Rodzaj mocowania:  Hydropodstawa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71-22540
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
71-22540
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Dla numeru OE:  7700795687
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 333,00 zł
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze