Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METELLI do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) BOSCH
Silnik MAHLE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MAHLE
Silnik FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) FEBI BILSTEIN
Silnik K&N FILTERS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) K&N FILTERS
Silnik SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) SWAG
Silnik VICTOR REINZ Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) AJUSA
Silnik CORTECO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) CORTECO
Silnik GATES Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) GATES
Silnik KNECHT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) KNECHT
Silnik PURFLUX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) PURFLUX
Silnik VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) VAICO
Silnik MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MOTUL
Silnik BGA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) BGA
Silnik COOPERSFIAAM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) EUROL
Silnik EUROREPAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) EUROREPAR
Silnik FAE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) GLASER
Silnik GLYCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) GLYCO
Silnik GOETZE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) GOETZE
Silnik HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) HART
Silnik HOFFER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) HOFFER
Silnik JP GROUP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) METELLI
Silnik METZGER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) METZGER
Silnik NPS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) NPS
Silnik OCAP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) OCAP
Silnik PAYEN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) PAYEN
Silnik PIERBURG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) SIDAT
Silnik TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) TRISCAN
Silnik VEMO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1978.06 - 1984.03) VEMO
Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01-1367
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
01-1367
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,04
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów wydechowych
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01-1970
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
01-1970
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Długość [mm]:  46,5
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów wydechowych
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze