Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JAPANPARTS do Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik JAPANPARTS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ASHIKA
Silnik ELRING Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ELRING
Silnik EUROREPAR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) EUROREPAR
Silnik BOSCH Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VICTOR REINZ
Silnik MAHLE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MAHLE
Silnik K&N FILTERS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) K&N FILTERS
Silnik CORTECO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) CORTECO
Silnik MAXGEAR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MAXGEAR
Silnik ESEN SKV Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ESEN SKV
Silnik FA1 Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FA1
Silnik GATES Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GATES
Silnik JAPKO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) JAPKO
Silnik KNECHT Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) KNECHT
Silnik PURFLUX Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) PURFLUX
Silnik VAICO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VAICO
Silnik BGA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BGA
Silnik VEMO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VEMO
Silnik AE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) AE
Silnik AJUSA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) AJUSA
Silnik AUTLOG Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BORG & BECK
Silnik COOPERSFIAAM Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) DOKUJI
Silnik DT SPARE PARTS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ENERGY
Silnik ERA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FLENNOR
Silnik FRECCIA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FRECCIA
Silnik GLASER Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GLASER
Silnik GLYCO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GLYCO
Silnik GOETZE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GOETZE
Silnik HART Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) HART
Silnik INA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) INA
Silnik INTERVALVES Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) INTERVALVES
Silnik IPD Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) IPD
Silnik IPSA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) IPSA
Silnik JOHNS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) JOHNS
Silnik KAWE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) KAWE
Silnik MAPCO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) METELLI
Silnik METZGER Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) METZGER
Silnik MISFAT Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MISFAT
Silnik NPS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) NPS
Silnik OCAP Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) OCAP
Silnik PAYEN Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SKF Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) SKF
Silnik TRISCAN Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VEMA
Silnik VIC Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VIC
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
5.0 (11 ocen)
Kod produktu:
FO-279S
dostępny
5.0 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
FO-279S
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  87,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Średnica zabudowy [mm]:  71,4
Gwint wewnętrzny [mm]:  3/4 x 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze