Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALEO
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Silnik PURRO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik VIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VIKA
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DOLZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DOLZ
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik SCHAEFFLER LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SCHAEFFLER LUK
Silnik SKF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BORSEHUNG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BTA
Silnik BUGATTI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BUGATTI
Silnik CAFFARO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EPS
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FACET
Silnik FAE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KLOKKERHOLM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIZARTE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LIZARTE
Silnik LUCAS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTORAD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SASIC
Silnik SCHAEFFLER INA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SNR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.0 TSI e-TEC Kombi 110KM, 81kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS

492 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99 90 4054
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 4054
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,5
Średnica wewnętrzna [mm]: 12,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 17,0
DIN / ISO: 7603
Materiał: Miedz
Ciężar [kg]: 0,001
Kształt: Kształt A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3,00 zł
1,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
04054
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
04054
Jednostka:
sztuka
Kształt: Kształt A
Dla numeru OE: 007603 012110
Grubość [mm]: 1,5
Średnica wewnętrzna [mm]: 12,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 17,0
DIN / ISO: 7603
Materiał: Miedz
Ciężar [kg]: 0,001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6,00 zł
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
518.472.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
518.472.011
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M14x1,5
Długość [mm]: 17
Rozmiar klucza: SW19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
518.472.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
518.472.001
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M14x1,5
Długość [mm]: 17
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 259.150.100
Rozmiar klucza: SW19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
4.3 (3 ocen)
Kod produktu:
18001000
dostępny
4.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
18001000
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Średnica zewnętrzna [mm]: 20
Grubość [mm]: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
117 230
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
117 230
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Średnica zewnętrzna [mm]: 20
Grubość [mm]: 2,5
Kształt: Pierscień O
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GLASER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
X58997-01
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X58997-01
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
48873
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
48873
Jednostka:
sztuka
Ilość: 1
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Jakosć/Klasa: 5.8
Rozmiar klucza: 19
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Długożć żruby pod główką [mm]: 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30 93 9733
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 93 9733
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,95
Średnica wewnętrzna [mm]: 14,4
Średnica zewnętrzna [mm]: 19,8
DIN / ISO: 7603
Materiał: Aluminium
Materiał: Stal
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
-52%
2,89 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
32 91 2281
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
32 91 2281
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 23,8
Średnica wewnętrzna [mm]: 14,4
Średnica zewnętrzna [mm]: 20,0
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Jakosć/Klasa: 5.8
Rozmiar klucza: 19
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Materiał: Stal
Powierzchnia: Ocynkowany
Długożć żruby pod główką [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0,033
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
99 90 3272
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 3272
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 23,8
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Jakosć/Klasa: 5.8
Rozmiar klucza: 19
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Materiał: Stal
Powierzchnia: Fosforanowany
Długożć żruby pod główką [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0,031
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
03272
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
03272
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 23,8
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Jakosć/Klasa: 5.8
Rozmiar klucza: 19
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Materiał: Stal
Powierzchnia: Fosforanowany
Długożć żruby pod główką [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0,031
Dla numeru OE: N 902 889 01
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VICTOR REINZ
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
70-42742-00
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
70-42742-00
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
591.840
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
591.840
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Średnica zewnętrzna [mm]: 20
Grubość [mm]: 2
Materiał: Stal
Kształt: Kształt C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
39733
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
39733
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 1,95
Średnica wewnętrzna [mm]: 14,4
Średnica zewnętrzna [mm]: 19,8
DIN / ISO: 7603
Ciężar [kg]: 0,005
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
308.610
dostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
308.610
Jednostka:
sztuka
Średnica trzonka zaworu [mm]: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 7,8
Średnica zewnętrzna [mm]: 11
Wysokość [mm]: 10,3
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
12281
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
12281
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,033
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Długość [mm]: 23,8
Średnica wewnętrzna [mm]: 14,4
Średnica zewnętrzna [mm]: 20,0
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Jakosć/Klasa: 5.8
Rozmiar klucza: 19
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Materiał: Stal
Długożć żruby pod główką [mm]: 16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
104 528
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
104 528
Jednostka:
sztuka
Materiał: Stal
Numer artykułu zalecanego dodatku: 104 474
Wymiar gwintu: M 14
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Skok gwintu [mm]: 1,5
Klasa wytrzymałożci: 6.9
Długość całkowita [mm]: 23,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8113800200
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
8113800200
Jednostka:
sztuka
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Długość [mm]: 16
Długość gwintu [mm]: 14.4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
46332
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
46332
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 15
Średnica zewnętrzna [mm]: 17,0
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
Długość gwintu [mm]: 9
Rozmiar klucza: 6
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny szesciokątny
DIN / ISO: 908
Materiał: Stal
Długożć żruby pod główką [mm]: 12
Ciężar [kg]: 0,011
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze