Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DAYCO do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik KNECHT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HELLA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik HENGST FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FA1 Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik VALEO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALEO
Silnik LUK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUK
Silnik IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPARTS
Silnik SKF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SKF
Silnik UFI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik VIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VIKA
Silnik GATES Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Silnik JAPKO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik PURFLUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik EPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EPS
Silnik GLASER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik CORTECO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Silnik ALCO FILTER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DOLZ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FACET
Silnik MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik PAYEN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik AE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BUGATTI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR!VE+
Silnik EFI AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GK
Silnik GLYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLYCO
Silnik GRAF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GRAF
Silnik GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KW
Silnik KWP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KWP
Silnik MAPCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NK
Silnik NPS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 1.4 TSI iV Kombi 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DAYCO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
941094
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
941094
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  87
Szerokość [mm]:  10,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DAYCO
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
941060
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
941060
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  163
Szerokość [mm]:  20,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ATB2637
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
ATB2637
Jednostka:
szt
Średnica koła pasowego [mm]:  50,0
Wysokość 1 [mm]:  25,0
Wysokość 2 [mm]:  50,0
Ciężar [kg]:  0,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 229,00 zł
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DAYCO
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
KTBWP12120
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KTBWP12120
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 574,00 zł
310,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ATB2636
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
ATB2636
Jednostka:
szt
Średnica koła pasowego [mm]:  70,6
Wysokość 1 [mm]:  21,0
Wysokość 2 [mm]:  25,1
Ciężar [kg]:  0,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 376,00 zł
192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DAYCO
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
KTB819
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KTB819
Jednostka:
KPL
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 779,00 zł
433,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze