Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DOKUJI do Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ASHIKA Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) ASHIKA
Silnik JAPANPARTS Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) JAPANPARTS
Silnik OEM Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) OEM
Silnik KNECHT Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) KNECHT
Silnik MAHLE Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) MAHLE
Silnik IPARTS Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) IPARTS
Silnik CORTECO Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) CORTECO
Silnik JAPKO Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) JAPKO
Silnik MEAT & DORIA Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) NIPPARTS
Silnik ACKOJA Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) ACKOJA
Silnik ALCO FILTER Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) AMC FILTER
Silnik BGA Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) BGA
Silnik COMLINE Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) COMLINE
Silnik DOKUJI Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) DR!VE+
Silnik EPS Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) EPS
Silnik EUROREPAR Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) EUROREPAR
Silnik FACET Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) FACET
Silnik FRIGAIR Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) FRIGAIR
Silnik GATES Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) GATES
Silnik HART Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) HART
Silnik HC-CARGO Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) HC-CARGO
Silnik HOFFER Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) HOFFER
Silnik JPN Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) LUCAS
Silnik MAPCO Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) MAPCO
Silnik METZGER Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) METZGER
Silnik MISFAT Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) NPS
Silnik OYODO Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) OYODO
Silnik TRISCAN Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) TRISCAN
Silnik VIC Subaru REX III 0.5 4WD (KH2) liftback 38KM, 28kW, benzyna (1989.06 - 1990.07) VIC
Producent:DOKUJI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DOKUJI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DA0004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOKUJI
Kod:
DA0004
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  67
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Średnica zabudowy [mm]:  63
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DOKUJI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DA0047
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOKUJI
Kod:
DA0047
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  76
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Średnica zabudowy [mm]:  64
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Techniczny numer informacyjny:  By-pass
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze