Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MISFAT do Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ASHIKA Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) ASHIKA
Silnik JAPANPARTS Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) JAPANPARTS
Silnik OEM Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) OEM
Silnik KNECHT Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) KNECHT
Silnik MAHLE Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) MAHLE
Silnik VALEO Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) VALEO
Silnik IPARTS Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) IPARTS
Silnik CORTECO Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) CORTECO
Silnik FA1 Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) FA1
Silnik AJUSA Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) AJUSA
Silnik JAPKO Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) JAPKO
Silnik MEAT & DORIA Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) NIPPARTS
Silnik ELRING Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) ELRING
Silnik GATES Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) GATES
Silnik ACKOJA Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) ACKOJA
Silnik ALCO FILTER Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) AMC FILTER
Silnik BANDO Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) BANDO
Silnik BGA Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) BGA
Silnik COMLINE Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik DOKUJI Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) DR!VE+
Silnik EPS Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) EPS
Silnik EUROREPAR Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) EUROREPAR
Silnik FACET Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) FACET
Silnik FAE Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) FAE
Silnik FRIGAIR Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) FRIGAIR
Silnik HART Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) HART
Silnik HC-CARGO Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) HC-CARGO
Silnik HOFFER Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) HOFFER
Silnik JP GROUP Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) JP GROUP
Silnik JPN Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) JPN
Silnik KAVO PARTS Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) KAVO PARTS
Silnik KAWE Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) KAWE
Silnik LUCAS Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) LUCAS
Silnik MAPCO Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) MAPCO
Silnik METELLI Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) METELLI
Silnik METZGER Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) METZGER
Silnik MISFAT Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) NPS
Silnik NRF Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) NRF
Silnik OYODO Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) OYODO
Silnik PAYEN Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) SIDAT
Silnik TRISCAN Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) TRISCAN
Silnik VEMO Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) VEMO
Silnik VIC Subaru REX III 0.7 Kompressor 4WD (KH4) liftback 64KM, 47kW, benzyna (1990.07 - 1992.02) VIC
Producent:MISFAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MISFAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Z258
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MISFAT
Kod:
Z258
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  69,5
Wymiar gwintu:  M20x1.5
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  53
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  62,5
Wysokość [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze