Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BLUE PRINT Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik AJUSA Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) AJUSA
Silnik PURFLUX Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik KNECHT Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) KNECHT
Silnik SCT - MANNOL Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MAHLE Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) MAHLE
Silnik BOSCH Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBEST Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) FEBEST
Silnik MOTUL Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) MOTUL
Silnik PAYEN Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) PAYEN
Silnik YAMATO Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) YAMATO
Silnik ABAKUS Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) ABAKUS
Silnik AMC FILTER Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) BGA
Silnik CASTROL Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DYS Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) DYS
Silnik EPS Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) EPS
Silnik ET ENGINETEAM Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) GSP
Silnik HART Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MULLER FILTER Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) NPS
Silnik NTY Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) NTY
Silnik PIERBURG Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik STONE-JAPAN Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Subaru XV (GT) 2.0 i AWD (GT7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.10 - obecnie) VALVOLINE
Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CA12295
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
CA12295
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  232
Szerokość [mm]:  218
Wysokość [mm]:  32
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze