Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ACKOJA do Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) SWAG
Silnik ACKOJA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ACKOJA
Silnik HENGST FILTER Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FILTRON Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik JAPKO Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) JAPKO
Silnik VAICO Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) VAICO
Silnik ASHIKA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik BOSCH Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBEST Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FEBEST
Silnik BLUE PRINT Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DENCKERMANN Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) EPS
Silnik FACET Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FACET
Silnik GATES Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) GATES
Silnik KAMOKA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NIPPARTS
Silnik OEM Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) DRI
Silnik ELRING Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ELRING
Silnik ELSTOCK Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FA1
Silnik FRAM Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JPN Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KAWE
Silnik KW Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOTORAD Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik NPS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TMI Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Suzuki IGNIS III (MF) 1.2 Hybrid AllGrip (ATK412) liftback 90KM, 66kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2016.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:ACKOJA

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-0068
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-0068
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Grubość [mm]:  2
Materiał:  Aluminium
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Wysokość opakowania [cm]:  0,2
Głębokość opakowania [cm]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-2804
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-2804
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Wysokość opakowania [cm]:  0,22
Głębokość opakowania [cm]:  1,9
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A60-1001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1001
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Rodzaj połączenia:  Kanister
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  5
Wysokość [mm]:  230
Szerokość [mm]:  115
Długość [mm]:  300
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A60-1000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1000
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,92
Szerokość [mm]:  110
Specyfikacja wg API:  SN
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  30000
Pojemność [litr]:  1
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Rodzaj połączenia:  Butelka
Wysokość [mm]:  225
Długość [mm]:  65
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A60-1004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1004
Wysokość [mm]:  605
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  SN
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  30000
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  55,42
Szerokość [mm]:  380
Rodzaj połączenia:  Beczka
Długość [mm]:  380
Do 100 dni na zwrot
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A60-1005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1005
Specyfikacja wg API:  SN
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Pojemność [litr]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  30000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Rodzaj połączenia:  Beczka
Wysokość [mm]:  880
Szerokość [mm]:  580
Długość [mm]:  580
Ciężar [kg]:  194,21
Do 100 dni na zwrot
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A60-1006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A60-1006
Długość [mm]:  1200
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  SN
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  30000
Pojemność [litr]:  1000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Rodzaj połączenia:  Zbiornik
Wysokość [mm]:  1117
Ciężar [kg]:  871
Szerokość [mm]:  1000
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze