Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ENERGY do Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12)

Silnik FA1 Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) FA1
Silnik ELRING Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) ELRING
Silnik AJUSA Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) AJUSA
Silnik FEBEST Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) FEBEST
Silnik PAYEN Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) PAYEN
Silnik BOSCH Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) VICTOR REINZ
Silnik AE Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) ASHIKA
Silnik CORTECO Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) ET ENGINETEAM
Silnik FAI AUTOPARTS Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) GLASER
Silnik GLYCO Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) HART
Silnik HC-CARGO Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) JAPKO
Silnik JPN Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) JPN
Silnik KING Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) METELLI
Silnik OEM Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) OEM
Silnik OYODO Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) OYODO
Silnik PIERBURG Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) PIERBURG
Silnik SKF Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) SKF
Silnik SOG Suzuki MARUTI 800 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1988.02 - 1994.12) SOG
Producent:ENERGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
09283-32026-000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
09283-32026-000
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Wysokość [mm]:  6
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze