Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) BOSCH
Silnik ELRING Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) ELRING
Silnik BLUE PRINT Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) BLUE PRINT
Silnik FA1 Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) KAMOKA
Silnik EUROREPAR Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) FEBEST
Silnik AJUSA Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) AJUSA
Silnik CORTECO Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) CORTECO
Silnik VAICO Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) VAICO
Silnik ABAKUS Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) ABAKUS
Silnik K&N FILTERS Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) K&N FILTERS
Silnik ERA Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) ERA
Silnik HART Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) HART
Silnik MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) MAXGEAR
Silnik PAYEN Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) PAYEN
Silnik SCHAEFFLER INA Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) SCHAEFFLER INA
Silnik SKF Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) SKF
Silnik ACKOJA Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) ACKOJA
Silnik AE Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) AE
Silnik AMC FILTER Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) AMC FILTER
Silnik ARCO Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) ARCO
Silnik BGA Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) BGA
Silnik CHAMPION Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) ELWIS ROYAL
Silnik FAI AUTOPARTS Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRIGAIR Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) FRIGAIR
Silnik GATES Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) GATES
Silnik GLASER Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) GLASER
Silnik GLYCO Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) GOETZE
Silnik HEPU Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) IPD
Silnik JPN Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) KAVO PARTS
Silnik KING Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) KING
Silnik KNECHT Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIZARTE Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) LIZARTE
Silnik LUCAS Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) LUCAS
Silnik MAHLE Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) MAHLE
Silnik MAPCO Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) MEAT & DORIA
Silnik NE Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) NE
Silnik NPS Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) NPS
Silnik NTY Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) SOG
Silnik STONE-JAPAN Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) STONE-JAPAN
Silnik TAYEN Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) TAYEN
Silnik TRISCAN Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) TRISCAN
Silnik VEMO Toyota CELICA coupe (_T20_) 2.0 i 16V (ST202_, ST203_) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1997.12) VEMO
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0014
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0014
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z lewej, z przodu, z tyłu
Sonda lambda: Sonda palcowa
Liczba przewodów: 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 160000
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54-0997
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0997
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 58
Średnica wewnętrzna [mm]: 12
Szerokość [mm]: 32
Materiał: Metal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze