Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BOSCH
Silnik ELRING Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) ELRING
Silnik EUROREPAR Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) EUROREPAR
Silnik FILTRON Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) KAMOKA
Silnik CORTECO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CORTECO
Silnik MAXGEAR Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VAICO
Silnik FEBEST Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FEBEST
Silnik MOTUL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MOTUL
Silnik AJUSA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BGA
Silnik BORG & BECK Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BREDA LORETT
Silnik CASTROL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CASTROL
Silnik CHAMPION Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CONTINENTAL
Silnik ELWIS ROYAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) ERA
Silnik EUROL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) EUROL
Silnik FA1 Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) GATES
Silnik GLYCO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) GLYCO
Silnik GOETZE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) GOETZE
Silnik HART Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) HART
Silnik HEPU Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) HEPU
Silnik IPARTS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) IPARTS
Silnik IPD Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) IPD
Silnik KOLBENSCHMIDT Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAHLE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MAHLE
Silnik METALCAUCHO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) METELLI
Silnik MEYLE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) NPS
Silnik OPTIBELT Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) RAVENOL
Silnik RUVILLE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) RUVILLE
Silnik SWAG Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) SWAG
Silnik TRISCAN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) TRISCAN
Silnik UFI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) UFI
Silnik VALVOLINE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VALVOLINE
Silnik VEMO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
328 891
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
328 891
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
327 762
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
327 762
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  336
Szerokość [mm]:  241
Wysokość [mm]:  58
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze