Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BOSCH
Silnik ELRING Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) ELRING
Silnik EUROREPAR Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) EUROREPAR
Silnik FILTRON Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) KAMOKA
Silnik CORTECO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CORTECO
Silnik MAXGEAR Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VAICO
Silnik FEBEST Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FEBEST
Silnik MOTUL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MOTUL
Silnik AJUSA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BGA
Silnik BORG & BECK Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BREDA LORETT
Silnik CASTROL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CASTROL
Silnik CHAMPION Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) CONTINENTAL
Silnik ELWIS ROYAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) ERA
Silnik EUROL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) EUROL
Silnik FA1 Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) GATES
Silnik GLYCO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) GLYCO
Silnik GOETZE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) GOETZE
Silnik HART Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) HART
Silnik HEPU Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) HEPU
Silnik IPARTS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) IPARTS
Silnik IPD Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) IPD
Silnik KOLBENSCHMIDT Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAHLE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MAHLE
Silnik METALCAUCHO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) METELLI
Silnik MEYLE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) NPS
Silnik OPTIBELT Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) RAVENOL
Silnik RUVILLE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) RUVILLE
Silnik SWAG Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) SWAG
Silnik TRISCAN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) TRISCAN
Silnik UFI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) UFI
Silnik VALVOLINE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VALVOLINE
Silnik VEMO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 917
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 917
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 34 200
dostępny
4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 34 200
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  336
Szerokość [mm]:  241
Wysokość [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze