Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) MAHLE
Silnik BOSCH Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MOTUL Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) MOTUL
Silnik AJUSA Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) AJUSA
Silnik CHAMPION Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik K&N FILTERS Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik NISSENS Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CASTROL Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) EPS
Silnik ESEN SKV Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) GLYCO
Silnik HART Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JPN Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) JPN
Silnik KW Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAXGEAR Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) MISFAT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) SKF
Silnik SNR Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Volvo S60 III (224) T6 Polestar AWD sedan 326KM, 240kW, benzyna (2019.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PAYEN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HR397T
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397T
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Materiał:  Silikon
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KG5370
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
KG5370
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,50
Materiał:  Aluminium
Średnica wewnętrzna [mm]:  18,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  24,00
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HR397
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  11121262571
Materiał:  Silikon
Pojemność [ml]:  80
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
NA5017
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5017
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8,50
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  98,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  110,00
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S LD
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze