Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) AJUSA
Silnik KNECHT Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) KNECHT
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAXGEAR Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) MAXGEAR
Silnik IPARTS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) IPARTS
Silnik GATES Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) GATES
Silnik FA1 Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) FA1
Silnik MAHLE Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) MAHLE
Silnik HART Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) HART
Silnik MOTUL Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) MOTUL
Silnik CHAMPION Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) CHAMPION
Silnik HUTCHINSON Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) KAMOKA
Silnik PAYEN Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) PURFLUX
Silnik AE Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) AE
Silnik AKRON-MALÒ Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) ALCO FILTER
Silnik AVA QUALITY COOLING Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) AVA QUALITY COOLING
Silnik BLUE PRINT Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) BUGATTI
Silnik CONTINENTAL Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) DAYCO
Silnik DR!VE+ Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) DRI
Silnik ELSTOCK Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) ELSTOCK
Silnik EUROL Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) FRAM
Silnik GLASER Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) GLASER
Silnik GRAF Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) GRAF
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) IPSA
Silnik JPN Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) JPN
Silnik KAVO PARTS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) KAVO PARTS
Silnik KWP Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) KWP
Silnik LUCAS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) LUCAS
Silnik METELLI Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) METELLI
Silnik METZGER Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) METZGER
Silnik NISSENS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) NISSENS
Silnik NPS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) NPS
Silnik NRF Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) NRF
Silnik NTY Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) NTY
Silnik OEM Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) OEM
Silnik OPTIBELT Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) OPTIBELT
Silnik PURRO Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) QUINTON HAZELL
Silnik SNR Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) SNR
Silnik SWAG Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) THERMOTEC
Silnik TMI Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) TMI
Silnik TRISCAN Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) UFI
Silnik VALVOLINE Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Volvo V60 I Cross Country (157) D2 Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2015.03 - 2018.05) WIX FILTERS
Producent:AE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95264
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95264
Długość [mm]:  100,9
Powierzchnia:  Azotowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  28,9
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Liczba rowków:  3
Do 100 dni na zwrot
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95263
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95263
Długość [mm]:  100,2
Materiał:  Bimetal
Powierzchnia:  Azotowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe hartowane
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  24,3
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Liczba rowków:  3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze