Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie)

Silnik ELRING Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik BLUE PRINT Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik GATES Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) MAHLE
Silnik FA1 Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) FA1
Silnik HEPU Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) HEPU
Silnik DAYCO Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) DAYCO
Silnik MOTUL Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) NISSENS
Silnik CHAMPION Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) CHAMPION
Silnik HUTCHINSON Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik LEMFÖRDER Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik PAYEN Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AVA QUALITY COOLING Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BUGATTI Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) BUGATTI
Silnik CONTINENTAL Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROL Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GK Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) GK
Silnik GLASER Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) GLASER
Silnik GRAF Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) GRAF
Silnik HART Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) IPD
Silnik JPN Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) JPN
Silnik KWP Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METELLI Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) METZGER
Silnik MOTORAD Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik NPS Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) NPS
Silnik NRF Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PIERBURG Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SKF Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) SKF
Silnik SNR Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) SNR
Silnik THERMOTEC Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Volvo V60 II Cross Country (227) D3 AWD Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2018.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 1075D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 1075D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  73,5
Wysokość [mm]:  105
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  16,8
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  81,5
Grubość [mm]:  4,0
Ciężar netto [g]:  81,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,00
Długożć opakowania [cm]:  8,7
Szerokość opakowania [cm]:  8,70
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 4233
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 4233
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Szerokość [mm]:  234
Wysokość [mm]:  59,3
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Długożć opakowania [cm]:  24,5
Szerokość opakowania [cm]:  6,50
Wysokość opakowania [cm]:  29,00
Ciężar netto [g]:  317,0
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
037 RS 00150 0N0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
037 RS 00150 0N0
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  2. M1,75 IFU P
Numer komponentu:  3. DSF2,00 PVD
Średnica cylindra [mm]:  82,0
Numer komponentu:  1. R2,00 IF PVD
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Ciężar netto [g]:  20,0
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
037 RS 00150 0N1
dostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
037 RS 00150 0N1
Jednostka:
KPL
Średnica cylindra [mm]:  82,4
Numer komponentu:  1. R2,00 IF PVD
Numer komponentu:  2. M1,75 IFU P
Numer komponentu:  3. DSF2,00 PVD
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  52
Do 100 dni na zwrot
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CI 554 000P
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CI 554 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  616,0
Szerokość sieci [mm]:  170,0
Głębokość sieci [mm]:  80,0
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Producent:  MAHLE
Wylot - sr. [mm]:  56,0
Dolot - sr. [mm]:  56
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Ciężar netto [g]:  3777
Do 100 dni na zwrot
1040,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
037 PI 00152 001
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
037 PI 00152 001
Numer komponentu:  1. R2.00 IF PVD
Wielkość płomienia [mm]:  10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  0,75
Średnica wyżłobienia [mm]:  48,30
Sworzeń o śr. [mm]:  29
Długość trzpienia [mm]:  65
Wielkość kompresji [mm]:  46,10
Średnica cylindra [mm]:  82,40
Numer komponentu:  3. DSF2.00 PVD
Numer komponentu:  2. M1.75 IFU P
Numer produkcyjny:  82 L 175
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Chłodzony uchwyt pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Długość [mm]:  71,1
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  13,43
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
037 PI 00152 000
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
037 PI 00152 000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  0,75
Długość trzpienia [mm]:  65
Numer komponentu:  3. DSF2.00 PVD
Numer komponentu:  2. M1.75 IFU P
Numer komponentu:  1. R2.00 IF PVD
Numer produkcyjny:  82 L 175
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Chłodzony uchwyt pierścieni tłokowych
Wielkość płomienia [mm]:  10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Średnica wyżłobienia [mm]:  48,30
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  13,43
Sworzeń o śr. [mm]:  29
Średnica cylindra [mm]:  82
Wielkość kompresji [mm]:  46,10
Długość [mm]:  71,1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze