Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) KNECHT
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik INA Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) INA
Silnik GATES Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) GATES
Silnik FA1 Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) FA1
Silnik DAYCO Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) DAYCO
Silnik MAHLE Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) MAHLE
Silnik HUTCHINSON Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik PAYEN Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) AE
Silnik ALCO FILTER Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CONTINENTAL Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) GLASER
Silnik HART Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JPN Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) JPN
Silnik LUCAS Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PIERBURG Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) SACHS
Silnik SKF Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) SKF
Silnik SNR Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) UFI
Silnik WIX FILTERS Volvo XC40 (536) D3 Polestar SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2019.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PAYEN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HR397T
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397T
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Materiał:  Silikon
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KG5370
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
KG5370
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,50
Materiał:  Aluminium
Średnica wewnętrzna [mm]:  18,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  24,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HR397
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR397
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  11121262571
Materiał:  Silikon
Pojemność [ml]:  80
Zakres temperatury do [°C]:  300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
NA5017
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NA5017
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8,50
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  98,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  110,00
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S LD
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 173,00 zł
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze