Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik INA do Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FILTRON
Silnik FA1 Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FA1
Silnik AJUSA Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) AJUSA
Silnik INA Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) INA
Silnik MOTUL Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MOTUL
Silnik GATES Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) GATES
Silnik PAYEN Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ASHIKA
Silnik BIRTH Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) BOSCH
Silnik BUGIAD Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) GSP
Silnik HART Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NRF
Silnik NTY Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik SACHS Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SACHS
Silnik SASIC Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Volvo XC40 (536) T3 SUV 163KM, 120kW, benzyna (2019.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:INA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
INA
4.6 (18 ocen)
Kod produktu:
420 0222 10
dostępny
4.6 (18 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
420 0222 10
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wysokość [mm]:  32,70
Średnica [mm]:  12,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
INA
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
532 0927 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
532 0927 10
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

INA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FB 6PK1250
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
FB 6PK1250
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1250
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze