Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HENGST FILTER do Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik OEM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURRO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik EPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik GLASER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VIKA
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik SACHS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SACHS
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DOLZ
Silnik FACET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik INA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Silnik NRF Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BGA
Silnik BLIC Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Silnik DYS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DYS
Silnik ELSTOCK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GOETZE ENGINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik NE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NTY Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik TEDGUM Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TEDGUM
Silnik TMI Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 1.5 eTSI liftback 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HENGST FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
H317W01
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
H317W01
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 72
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Wysokość [mm]: 80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
4.7 (15 ocen)
Kod produktu:
E1535L
dostępny
4.7 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E1535L
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 275
Szerokość [mm]: 170
Wysokość [mm]: 49
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze