Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HENGST FILTER do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MAHLE
Silnik VALEO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VALEO
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) UFI
Silnik CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik EPS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EPS
Silnik HART Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HART
Silnik INA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) INA
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik VIKA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VIKA
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CORTECO
Silnik FACET Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FACET
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) PAYEN
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TOPRAN
Silnik AIRTEX Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DAYCO
Silnik DOLZ Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ERISTIC
Silnik ESEN SKV Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) GSP
Silnik HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SKF
Silnik SNR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TSI liftback 190KM, 140kW, benzyna (2021.06 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HENGST FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
E358H03 D246
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E358H03 D246
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  22
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  22
Wysokość [mm]:  112
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HENGST FILTER
4.7 (15 ocen)
Kod produktu:
E1090L
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.7 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E1090L
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  290
Szerokość [mm]:  176
Wysokość [mm]:  70
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze