Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BOSCH
Silnik OEM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) OEM
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAHLE
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik HELLA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HELLA
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TOPRAN
Silnik FA1 Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik VAICO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VAICO
Silnik HART Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HART
Silnik MEYLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MEYLE
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURRO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PURRO
Silnik EPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) EPS
Silnik GLASER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GLASER
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VIKA
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CHAMPION
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DAYCO
Silnik SACHS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SACHS
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DOLZ
Silnik FACET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FACET
Silnik GATES Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GATES
Silnik INA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SKF
Silnik ABAKUS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AE
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BGA
Silnik BLIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GK
Silnik GOETZE ENGINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KW Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NPS
Silnik NTY Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SASIC
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) SWAG
Silnik TEDGUM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TEDGUM
Silnik TMI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VALEO
Silnik VEMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 1.5 eTSI Kombi 131KM, 96kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 977/1
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 977/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  79
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  71,4
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  294,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  8,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 4398/1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4398/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  276
Ciężar netto [g]:  240,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze