Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik TOPRAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik VALEO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik OEM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) OEM
Silnik IPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) IPARTS
Silnik INA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) INA
Silnik FA1 Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FA1
Silnik JAPKO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) JAPKO
Silnik CONTINENTAL CTAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik K&N FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik GATES Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik MEYLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HART
Silnik MAXGEAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik VIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VIKA
Silnik ALCO FILTER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CHAMPION Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik CORTECO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CORTECO
Silnik PURFLUX Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik GSP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GSP
Silnik PAYEN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik SKF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SKF
Silnik SNR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SNR
Silnik AE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) AE
Silnik AISIN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) AISIN
Silnik AJUSA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BORG & BECK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BREMI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) BUGATTI
Silnik CAFFARO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DRI
Silnik DYS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FAST
Silnik FLENNOR Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GK
Silnik GLASER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KW
Silnik KWP Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) KWP
Silnik LEMFÖRDER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NK
Silnik NPS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NPS
Silnik NRF Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik TEDGUM Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Vw GOLF VIII Variant (CG5) 2.0 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 3502
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 3502
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  290
Wysokość 1 [mm]:  290,0
Długość całkowita [mm]:  290,0
Długość 1 [mm]:  175,0
Szerokość [mm]:  175,0
Ciężar netto [g]:  321,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 3503
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 3503
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Strefy klimatyczne:  Dla zimnych klimatów
Długość [mm]:  290
Długość całkowita [mm]:  290,0
Długość 1 [mm]:  175,0
Szerokość [mm]:  175,0
Ciężar netto [g]:  324,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OX 1340D
niedostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 1340D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  47,5
Wysokość [mm]:  160
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  21,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelnienie miękkim materiałem
Wysokość 1 [mm]:  148
Ciężar netto [g]:  44,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze