Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HELLA do Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik HELLA Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) HELLA
Silnik OEM Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) OEM
Silnik TOPRAN Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) TOPRAN
Silnik EPS Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) EPS
Silnik VEMO Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) VEMO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DELPHI Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) FACET
Silnik MEYLE Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) MEYLE
Silnik NRF Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) NRF
Silnik AJUSA Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) AJUSA
Silnik BORG & BECK Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FEBI BILSTEIN Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) FRAM
Silnik HART Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik KW Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAHLE Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) MAHLE
Silnik METZGER Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) NPS
Silnik PURFLUX Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik SWAG Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) SWAG
Silnik VALEO Vw ID.4 (E21) Performance SUV 204KM, 150kW, elektryczny (2020.05 - obecnie) VALEO
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PT 009 309-331
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6PT 009 309-331
Jednostka:
szt
Specyfikacje asortymentowa:  Wcisnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierżcieniem zabezpieczającym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe:  12
Ilość połączeń:  2
Głębokosć zabudowy [mm]:  20
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Szary
Odpowiada czężci oryginalnej w kolorze:  Czarny
Kolor:  Czarny
Rodzaj czujnika:  Czujnik NTC
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze