Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BIRTH do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) ELRING
Silnik AJUSA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) AJUSA
Silnik HART Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) HART
Silnik KAMOKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) KAMOKA
Silnik GLYCO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) GLYCO
Silnik A.B.S. Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) A.B.S.
Silnik AKS DASIS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) AKS DASIS
Silnik AMC Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) AMC
Silnik AUTOMEGA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) AUTOMEGA
Silnik BIRTH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) BIRTH
Silnik EUROL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) FRECCIA
Silnik GLASER Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) GOETZE ENGINE
Silnik KING Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) MOTUL
Silnik NE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) NE
Silnik NISSENS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) NISSENS
Silnik NTY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) NTY
Silnik NÜRAL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) NÜRAL
Silnik OEM Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) PAYEN
Silnik SASIC Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) SASIC
Silnik VEMA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VEMA
Producent:BIRTH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8925
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
8925
Długość 2 [mm]:  420
Masa [g]:  50
Do 100 dni na zwrot
BIRTH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
80961
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
80961
Masa [g]:  150
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze