Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FACET do Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik HELLA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HELLA
Silnik FEBI BILSTEIN Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VEMO Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) VEMO
Silnik EPS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) EPS
Silnik FACET Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FACET
Silnik MEYLE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MEYLE
Silnik NRF Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NRF
Silnik SNR Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SNR
Silnik BLIC Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) BLIC
Silnik BOSCH Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) BOSCH
Silnik CHAMPION Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FEBEST Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FRAM
Silnik HART Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HOFFER
Silnik JP GROUP Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NPS
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik SASIC Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SWAG Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SWAG
Producent:FACET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.3278
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.3278
Jednostka:
komplet
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu, z lewej
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez kształtek łączących
Dla numeru artykułu: 26.0015K
Dla numeru artykułu: 7.3278K
Dla numeru artykułu: 7.7946
Oznaczenie koloru: Szary
Ilość czopów: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze