Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMO do Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik HELLA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HELLA
Silnik FEBI BILSTEIN Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VEMO Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) VEMO
Silnik EPS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) EPS
Silnik FACET Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FACET
Silnik MEYLE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MEYLE
Silnik NRF Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NRF
Silnik SNR Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SNR
Silnik BLIC Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) BLIC
Silnik BOSCH Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) BOSCH
Silnik CHAMPION Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FEBEST Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) FRAM
Silnik HART Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) HOFFER
Silnik JP GROUP Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) NPS
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik SASIC Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SWAG Vw UP! (121, 122, BL1, BL2, BL3, 123) e-Up liftback 83KM, 61kW, elektryczny (2013.07 - obecnie) SWAG
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V10-99-0001
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-99-0001
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Średnica [mm]: 26
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Projekt resora: Sprężyna zabezpieczająca
Długość [mm]: 20
Kolor obudowy: Niebieski
Wysokość [mm]: 57
Ciężar [kg]: 0,02
Kolor: Szary
Ilość połączeń: 2
Szerokość opakowania [cm]: 5,8
Wysokość opakowania [cm]: 3,3
Głębokość opakowania [cm]: 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V10-83-0140
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-83-0140
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Szerokosc wtyczki [mm]: 2,8
Ilość biegunów: 3
Długość kabli: 250
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze