Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów GOETZE do Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10)

Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów FEBEST Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) FEBEST
Skrzynia Biegów ELRING Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) ELRING
Skrzynia Biegów METALCAUCHO Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) METALCAUCHO
Skrzynia Biegów BIRTH Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) BIRTH
Skrzynia Biegów CORTECO Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) CORTECO
Skrzynia Biegów DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów DYS Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) DYS
Skrzynia Biegów ESEN SKV Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) ESEN SKV
Skrzynia Biegów FA1 Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) FA1
Skrzynia Biegów GOETZE Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) GOETZE
Skrzynia Biegów GSP Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) GSP
Skrzynia Biegów HART Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) HART
Skrzynia Biegów KNECHT Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) KNECHT
Skrzynia Biegów MAHLE Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) MAHLE
Skrzynia Biegów MANN-FILTER Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) MANN-FILTER
Skrzynia Biegów MAXGEAR Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) MAXGEAR
Skrzynia Biegów OEM Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) OEM
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów SWAG Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) SWAG
Skrzynia Biegów TEDGUM Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) TEDGUM
Skrzynia Biegów TRICLO Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) TRICLO
Skrzynia Biegów TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów VAICO Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) VAICO
Skrzynia Biegów VEMA Bmw 3 (E30) M3 EVO I 2.3 sedan 220KM, 162kW, benzyna (1988.10 - 1990.10) VEMA
Producent:GOETZE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-300693-10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-300693-10
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  8
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  55
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia biegów Volvo Geartronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Czy Volvo straciło na renomie po wprowadzeniu skrzyni biegów Geartronic? Jakim awariom ulega i jak wygląda ich naprawa?

Kiedyś w branży motoryzacyjnej mówiło się o niemieckiej solidności. Później doszła do tego również japońska trwałość. Dziś wiemy już, że nawet ta japońska trwałość nie zawsze jest taka trwała, co pokazuje m.in. przykład skrzyni biegów Geartronic od Volvo.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Selespeed, Dualogic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?

Manualne skrzynie biegów są sprawdzone, lekki i trwałe. Z kolei przekładnie automatyczne zapewniają bardzo duży komfort jazdy zwłaszcza w warunkach miejskich. Jak pogodzić oba te rozwiązania? Tworząc skrzynie półautomatyczne w rodzaju Selespeed i Dualogic.

czytaj więcej >
Kontrolka Shift w aucie. Co oznacza? Czy warto "słuchać" wskaźnika GSI zmiany biegu?

Co oznacza kontrolka Shift w aucie? Czy warto zwracać uwagę na wskaźnik zmiany biegu?

Spotkaliście się kiedyś z sytuacją, w której próbowaliście komuś ułatwić życie, lecz ten ktoś najzwyczajniej to ignorował? Producenci aut wyposażający swoje modele we wskaźniki zmiany biegu, czyli popularne kontrolki „Shift”, spotykają się z tym bez przerwy. Dlaczego?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Sportshift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Różne oblicza skrzyni biegów Sportshift. Z czym tak naprawdę mamy tu do czynienia? Jak wygląda eksploatacja Sportshift?

Dla zdecydowanej większości kierowców skrzynia biegów Sportshift jest po prostu kolejną wersją dość popularnej przekładni półautomatycznej. Gdy jednak ktoś zaczyna bardziej interesować się tematem, może wpaść w niemałą dezorientację. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze