Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia SPIDAN do Audi A3 Limousine (8YS) 30 TFSI sedan 110KM, 81kW, benzyna (2020.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia TOPRAN Audi A3 Limousine (8YS) 30 TFSI sedan 110KM, 81kW, benzyna (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Sprężyny zawieszenia WESTFALIA Audi A3 Limousine (8YS) 30 TFSI sedan 110KM, 81kW, benzyna (2020.06 - obecnie) WESTFALIA
Sprężyny zawieszenia EIBACH Audi A3 Limousine (8YS) 30 TFSI sedan 110KM, 81kW, benzyna (2020.06 - obecnie) EIBACH
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Audi A3 Limousine (8YS) 30 TFSI sedan 110KM, 81kW, benzyna (2020.06 - obecnie) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Audi A3 Limousine (8YS) 30 TFSI sedan 110KM, 81kW, benzyna (2020.06 - obecnie) SUPLEX
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87820
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
87820
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  11,50
Długość [mm]:  287
Średnica zewnętrzna [mm]:  135
Ciężar [kg]:  1,45
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 611,00 zł
330,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87821
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
87821
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  11,75
Długość [mm]:  293
Średnica zewnętrzna [mm]:  138
Ciężar [kg]:  1,50
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 611,00 zł
330,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87824
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
87824
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  11,00
Długość [mm]:  321
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Ciężar [kg]:  1,45
Litera rozpoznawcza:  AN
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 611,00 zł
330,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze