Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia EIBACH do Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia FEBI BILSTEIN Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) FEBI BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia MEYLE Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) MEYLE
Sprężyny zawieszenia BENDIX Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) BENDIX
Sprężyny zawieszenia EIBACH Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) EIBACH
Sprężyny zawieszenia GSP Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) GSP
Sprężyny zawieszenia HART Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) HART
Sprężyny zawieszenia JP GROUP Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) JP GROUP
Sprężyny zawieszenia MAGNUM TECHNOLOGY Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) MAGNUM TECHNOLOGY
Sprężyny zawieszenia MAPCO Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) MAPCO
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia METZGER Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) METZGER
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) ORIGINAL IMPERIUM
Sprężyny zawieszenia VAICO Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) VAICO
Sprężyny zawieszenia WESTFALIA Audi A6 C5 (4B2) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1999.03 - 2005.01) WESTFALIA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EIBACH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
E1559-140
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
E1559-140
Jednostka:
KPL
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Obciążenie osi przedniej do [kg]:  1230
Obciążenie osi tylnej do [kg]:  1090
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1525,00 zł
897,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F1558001
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F1558001
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Średnica drutu [mm]:  15,0
Liczba zwojów:  7,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F1558002
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F1558002
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  14,2
Długość [mm]:  250
Liczba zwojów:  7,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 568,00 zł
307,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze