Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia SKF do Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05)

Sprężyny zawieszenia FEBEST Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) FEBEST
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia EIBACH Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) EIBACH
Sprężyny zawieszenia GSP Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) GSP
Sprężyny zawieszenia IPARTS Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) IPARTS
Sprężyny zawieszenia MAGNUM TECHNOLOGY Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) MAGNUM TECHNOLOGY
Sprężyny zawieszenia METZGER Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) METZGER
Sprężyny zawieszenia NTY Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) NTY
Sprężyny zawieszenia OEM Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) OEM
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) SACHS
Sprężyny zawieszenia SKF Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Bmw 3 coupe (E46) 318 Ci coupe 136KM, 100kW, benzyna (2000.12 - 2006.05) SUPLEX
Producent:SKF

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDL 38042
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDL 38042
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Długość [mm]:  251
Ciężar [kg]:  2,90
Oznakowanie barwne - kolor 1:  Brązowy (2x)
Średnica drutu [mm]:  10,30
Średnica drutu 1 [mm]:  16,40
Średnica drutu 2 [mm]:  11,00
Projekt resora:  Miniblok
Średnica zewnętrzna [mm]:  149
Do 100 dni na zwrot
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDL 38237
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDL 38237
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  341
Ciężar [kg]:  1,70
Oznakowanie barwne - kolor 1:  Żółty
Średnica drutu [mm]:  12,00
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica zewnętrzna [mm]:  165
Do 100 dni na zwrot
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDL 38254
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDL 38254
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  348
Ciężar [kg]:  1,95
Oznakowanie barwne - kolor 1:  Szary
Średnica drutu [mm]:  12,50
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica zewnętrzna [mm]:  170
Do 100 dni na zwrot
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDL 38036
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDL 38036
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Liczba zwojów:  4,3
Oznaczenie koloru:  Czerwony
Długość [mm]:  344
Ciężar [kg]:  1,80
Średnica drutu [mm]:  12,25
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Średnica zewnętrzna [mm]:  165
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez tulei
Do 100 dni na zwrot
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKDL 38016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKDL 38016
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Liczba zwojów:  7
Oznaczenie koloru:  Szary (2x)
Długość [mm]:  250
Ciężar [kg]:  2,50
Średnica drutu [mm]:  10,75
Średnica drutu 1 [mm]:  15,25
Średnica drutu 2 [mm]:  9,75
Projekt resora:  Miniblok
Średnica zewnętrzna [mm]:  144
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez tulei
Do 100 dni na zwrot
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze