Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia OPTIMAL do Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12)

Sprężyny zawieszenia LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LEMFÖRDER
Sprężyny zawieszenia FEBEST Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FEBEST
Sprężyny zawieszenia OEM Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) OEM
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia IPSA Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) IPSA
Sprężyny zawieszenia KILEN Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KILEN
Sprężyny zawieszenia KLOKKERHOLM Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KLOKKERHOLM
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia MEYLE Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MEYLE
Sprężyny zawieszenia NK Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) NK
Sprężyny zawieszenia NTY Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) NTY
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TEDGUM Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TEDGUM
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRISCAN
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AF-1313
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
AF-1313
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  367
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  143
Średnica drutu [mm]:  12,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze