Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia SUPLEX do Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia FEBEST Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) FEBEST
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia GSP Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) GSP
Sprężyny zawieszenia IPSA Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) IPSA
Sprężyny zawieszenia KILEN Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KILEN
Sprężyny zawieszenia KYB Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia SACHS Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SACHS
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) TRISCAN
Sprężyny zawieszenia WESTFALIA Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 TDCi 4x4 sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2015.05 - obecnie) WESTFALIA
Producent:SUPLEX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10529
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10529
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  16,75
Długość [mm]:  347
Średnica zewnętrzna [mm]:  135
Ciężar [kg]:  4,50
Oznaczenie koloru:  Pomarańczowy (2x)
Oznaczenie koloru:  Niebieski
Oznaczenie koloru:  Różowy
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10526
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10526
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  15,25
Długość [mm]:  357
Średnica zewnętrzna [mm]:  177
Ciężar [kg]:  3,56
Oznaczenie koloru:  Pomarańczowy
Oznaczenie koloru:  Fioletowy
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze