Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia MONROE do Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia MONROE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MONROE
Sprężyny zawieszenia ASHIKA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia BENDIX Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BENDIX
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia BLUE PRINT Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) BLUE PRINT
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) EIBACH
Sprężyny zawieszenia IPSA Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) JAPKO
Sprężyny zawieszenia KILEN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KILEN
Sprężyny zawieszenia KYB Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia METZGER Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) METZGER
Sprężyny zawieszenia MEYLE Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) MEYLE
Sprężyny zawieszenia NIPPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) NIPPARTS
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SACHS
Sprężyny zawieszenia SKF Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TRISCAN
Sprężyny zawieszenia TRW Mazda MX-5 I (NA) 1.8 (NA8C) kabriolet 130KM, 96kW, benzyna (1993.01 - 1998.04) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MONROE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
4.9 (44 ocen)
Kod produktu:
SP0141
dostępny
4.9 (44 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
SP0141
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  286
Ciężar [kg]:  1,800
Średnica zewnętrzna [mm]:  106
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  84
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  84
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Długożć opakowania [cm]:  40,6
Szerokość opakowania [cm]:  15,1
Wysokość opakowania [cm]:  15,2
Numer taryfy celnej:  73202089
Średnica drutu [mm]:  11,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 251,00 zł
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.9 (44 ocen)
Kod produktu:
SP0473
niedostępny
4.9 (44 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
SP0473
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  356
Ciężar [kg]:  2,000
Średnica zewnętrzna [mm]:  103
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  84
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  84
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Długożć opakowania [cm]:  41,5
Szerokość opakowania [cm]:  15,4
Wysokość opakowania [cm]:  15
Numer taryfy celnej:  73202089
Średnica drutu [mm]:  10,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 280,00 zł
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze