Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia MONROE do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia EIBACH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) EIBACH
Sprężyny zawieszenia FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) FEBEST
Sprężyny zawieszenia GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) GATES
Sprężyny zawieszenia IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) IPSA
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) JAPKO
Sprężyny zawieszenia JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Sprężyny zawieszenia KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Sprężyny zawieszenia KILEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KILEN
Sprężyny zawieszenia KYB Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Sprężyny zawieszenia MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MONROE
Sprężyny zawieszenia NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) NK
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Sprężyny zawieszenia TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 D Kombi 64KM, 47kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MONROE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
4.9 (44 ocen)
Kod produktu:
SP0243
niedostępny
4.9 (44 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
SP0243
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  433
Ciężar [kg]:  3,200
Średnica zewnętrzna [mm]:  160
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  133
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  132
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Długożć opakowania [cm]:  56,5
Szerokość opakowania [cm]:  18
Wysokość opakowania [cm]:  18
Numer taryfy celnej:  73202089
Średnica drutu [mm]:  12,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 298,00 zł
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze