Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia EIBACH do Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia EIBACH Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) EIBACH
Sprężyny zawieszenia FEBEST Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) FEBEST
Sprężyny zawieszenia MAXGEAR Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) MAXGEAR
Sprężyny zawieszenia NTY Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) NTY
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.4 sedan 79KM, 58kW, benzyna (1992.08 - 1994.06) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EIBACH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
E7006-120
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
E7006-120
Jednostka:
szt
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Komplet z 2 sprężynami
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 947,00 zł
541,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F7006001
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F7006001
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  12,5
Liczba zwojów:  7,5
Długość [mm]:  400
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze