Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia MONROE do Renault RAPID Nadwozie pełne/minivan (F40_, G40_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 73KM, 54kW, benzyna (1991.09 - 1993.08)

Sprężyny zawieszenia ASHIKA Renault RAPID Nadwozie pełne/minivan (F40_, G40_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 73KM, 54kW, benzyna (1991.09 - 1993.08) ASHIKA
Sprężyny zawieszenia DIEDERICHS Renault RAPID Nadwozie pełne/minivan (F40_, G40_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 73KM, 54kW, benzyna (1991.09 - 1993.08) DIEDERICHS
Sprężyny zawieszenia JAPANPARTS Renault RAPID Nadwozie pełne/minivan (F40_, G40_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 73KM, 54kW, benzyna (1991.09 - 1993.08) JAPANPARTS
Sprężyny zawieszenia JAPKO Renault RAPID Nadwozie pełne/minivan (F40_, G40_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 73KM, 54kW, benzyna (1991.09 - 1993.08) JAPKO
Sprężyny zawieszenia KYB Renault RAPID Nadwozie pełne/minivan (F40_, G40_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 73KM, 54kW, benzyna (1991.09 - 1993.08) KYB
Sprężyny zawieszenia MONROE Renault RAPID Nadwozie pełne/minivan (F40_, G40_) 1.4 Nadwozie pełne/minivan 73KM, 54kW, benzyna (1991.09 - 1993.08) MONROE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MONROE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
4.9 (44 ocen)
Kod produktu:
SP0017
niedostępny
4.9 (44 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
SP0017
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  470
Ciężar [kg]:  2,400
Średnica zewnętrzna [mm]:  140
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  107
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  119
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Długożć opakowania [cm]:  55
Szerokość opakowania [cm]:  17,9
Wysokość opakowania [cm]:  18
Numer taryfy celnej:  73202089
Średnica drutu [mm]:  11,5
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Jak wymienić sprężyny zawieszenia?

Proces wymiany sprężyn zawieszenia nie należy do czynności skomplikowanych, jednak wymaga doświadczenia warsztatowego. Niezbędne będą także specjalistyczne narzędzia, które nie każdy posiada w swoim garażu; wymiana wymaga bowiem stosowania odpowiednich narzędzi ściskających. Jeżeli nie posiadacie takich urządzeń, wymianę sprężyn sugerujemy powierzyć mechanikowi.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze