Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia SPIDAN do Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie)

Sprężyny zawieszenia TOPRAN Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) TOPRAN
Sprężyny zawieszenia WESTFALIA Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) WESTFALIA
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia BORSEHUNG Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) BORSEHUNG
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia EIBACH Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) EIBACH
Sprężyny zawieszenia IPSA Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) IPSA
Sprężyny zawieszenia KILEN Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) KILEN
Sprężyny zawieszenia KYB Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) KYB
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MAGNUM TECHNOLOGY Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Sprężyny zawieszenia METZGER Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) METZGER
Sprężyny zawieszenia MONROE Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) MONROE
Sprężyny zawieszenia QUINTON HAZELL Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprężyny zawieszenia SACHS Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) SACHS
Sprężyny zawieszenia SKF Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) SKF
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) SUPLEX
Sprężyny zawieszenia TRISCAN Seat LEON (5F1) 2.0 TDI liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2012.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:SPIDAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87884
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
87884
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  12,25
Długość [mm]:  277
Średnica zewnętrzna [mm]:  141
Ciężar [kg]:  1,60
Oznaczenie koloru:  Biały (2x)
Oznaczenie koloru:  Czerwony
Oznakowanie barwne - kolor 1:  Żółty
Oznakowanie barwne - kolor 2:  Niebieski
Oznakowanie barwne - kolor 3:  Jasnoróżowy
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
87895
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
87895
Jednostka:
szt
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  11,00
Długość [mm]:  313
Średnica zewnętrzna [mm]:  99
Ciężar [kg]:  1,60
Litera rozpoznawcza:  FG
Litera rozpoznawcza:  FF
Gwarancja:  5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
351,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze