Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MOJE AUTO do Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07)

Sprzęgło ATE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ATE
Sprzęgło K2 Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) K2
Sprzęgło BREMBO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) VALEO
Sprzęgło TRW Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) CASTROL
Sprzęgło VAICO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) GULF
Sprzęgło HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Sprzęgło HOFFER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) HOFFER
Sprzęgło JURID Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) JURID
Sprzęgło KM GERMANY Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) KM GERMANY
Sprzęgło MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MEAT & DORIA
Sprzęgło MEYLE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) RAVENOL
Sprzęgło SCT - MANNOL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SCT - MANNOL
Sprzęgło SIDAT Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SIDAT
Sprzęgło TEXACO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) VALVOLINE
Producent:MOJE AUTO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOJE AUTO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOJE AUTO
Kod:
61-100
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze