Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło IPARTS do Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SWAG
Sprzęgło BREMBO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BOSCH
Sprzęgło LPR Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) LPR
Sprzęgło A.B.S. Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) A.B.S.
Sprzęgło ATE Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) BLUE PRINT
Sprzęgło DELPHI Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) DELPHI
Sprzęgło EUROL Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) EUROREPAR
Sprzęgło FERODO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) FERODO
Sprzęgło GIRLING Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) GIRLING
Sprzęgło IPARTS Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) IPARTS
Sprzęgło KAWE Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOTUL Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) MOTUL
Sprzęgło NK Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) NK
Sprzęgło SAMKO Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) SAMKO
Sprzęgło TRISCAN Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TRISCAN
Sprzęgło TRW Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) TRW
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 3 Touring (E91) 320 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.02) VALVOLINE
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SS000027
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
SS000027
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  FTE
Materiał:  Żeliwo
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  10 X 1
Dla numeru artykułu:  3605
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze