Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło KAWE do Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) ATE
Sprzęgło K2 Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) K2
Sprzęgło BREMBO Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) VALEO
Sprzęgło TRW Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) MINTEX
Sprzęgło SWAG Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) CASTROL
Sprzęgło VAICO Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) MOJE AUTO
Sprzęgło LUK Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) LUK
Sprzęgło ABE Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) ABE
Sprzęgło BENDIX Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) ENEOS
Sprzęgło EUROL Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) EXEDY
Sprzęgło FEBEST Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) FEBEST
Sprzęgło GIRLING Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) GULF
Sprzęgło JURID Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) JURID
Sprzęgło KAWE Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) KAWE
Sprzęgło MEYLE Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) MEYLE
Sprzęgło NTY Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) NTY
Sprzęgło OEM Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło RAVENOL Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) SACHS
Sprzęgło TEXACO Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 5 (E60) M5 sedan 507KM, 373kW, benzyna (2004.09 - 2009.12) VALVOLINE
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
962305
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
962305
Średnica [mm]:  228
Profil piasty:  35 x 26
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF473
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF473
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  9
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze