Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło ATE Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) ATE
Sprzęgło BOSCH Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) BOSCH
Sprzęgło A.B.S. Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) A.B.S.
Sprzęgło BLUE PRINT Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) BLUE PRINT
Sprzęgło DELPHI Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) DELPHI
Sprzęgło EUROL Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) EUROREPAR
Sprzęgło FERODO Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) FERODO
Sprzęgło JP GROUP Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) JP GROUP
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) LIQUI MOLY
Sprzęgło MOTUL Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) MOTUL
Sprzęgło NK Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) NK
Sprzęgło NTY Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) NTY
Sprzęgło SWAG Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) SWAG
Sprzęgło TRISCAN Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) TRISCAN
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 5 Touring (E61) 525 i Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2005.03 - 2010.05) VALVOLINE
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FHC5185
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHC5185
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  12 x 1
Materiał:  Aluminium
Dla numeru artykułu:  2231
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rozstaw srub mocujących:  50
Długożć opakowania [cm]:  11
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 931,00 zł
532,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze