Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło TRW Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALEO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Chevrolet CAMARO kabriolet 6.2 kabriolet 405KM, 298kW, benzyna (2011.01 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze